Τα δρομολόγια του τρόμου
Μαζί με τη νύχτα πέφτει και ο τρόμος. Στα βραδινά δρομολόγια, όταν κλείνει η πόρτα του λεωφορείου της γραμμής που συνδέει τις Αχαρνές με το Ζεφύρι, οι λιγοστοί επιβάτες στριμώχνονται στο μπροστινό τμήμα του οχήματος. Στα πίσω καθίσματα σχεδόν καθημερινά κάθονται τοξικομανείς, οι οποίοι συχνά κάνουν χρήση ναρκωτικών ουσιών ακόμα και μέσα στο όχημα.
Το λεωφορείο τους χειμερινούς μήνες μετά τις 6 το απόγευμα δεν περνά μέσα από το Ζεφύρι αλλά περιφερειακά, προκειμένου οι οδηγοί αλλά και οι επιβάτες να αισθάνονται ασφαλείς.
Η γραμμή 735 είναι μόνο μία από αυτές που οι οδηγοί αποκαλούν «υψηλού κινδύνου». Κατά την διάρκεια των δρομολογίων τους συχνά έχουν γίνει μάρτυρες σοβαρών επεισοδίων, καβγάδων, πετροπόλεμου, ενώ ορισμένοι απ΄ αυτούς έχουν δεχτεί και πυροβολισμούς.
Ακόμα και περιπολικά επιστρατεύθηκαν προκειμένου να συνοδεύσουν τα λεωφορεία στα «δύσκολα» δρομολόγια, με πιο πρόσφατο περιστατικό αυτό στη γραμμή 805 του Ασπροπύργου όπου οι οδηγοί λεωφορείων είχαν δεχτεί επιθέσεις από αγνώστους.
Μαζί με τη νύχτα πέφτει και ο τρόμος. Στα βραδινά δρομολόγια, όταν κλείνει η πόρτα του λεωφορείου της γραμμής που συνδέει τις Αχαρνές με το Ζεφύρι, οι λιγοστοί επιβάτες στριμώχνονται στο μπροστινό τμήμα του οχήματος. Στα πίσω καθίσματα σχεδόν καθημερινά κάθονται τοξικομανείς, οι οποίοι συχνά κάνουν χρήση ναρκωτικών ουσιών ακόμα και μέσα στο όχημα.
Το λεωφορείο τους χειμερινούς μήνες μετά τις 6 το απόγευμα δεν περνά μέσα από το Ζεφύρι αλλά περιφερειακά, προκειμένου οι οδηγοί αλλά και οι επιβάτες να αισθάνονται ασφαλείς.
Η γραμμή 735 είναι μόνο μία από αυτές που οι οδηγοί αποκαλούν «υψηλού κινδύνου». Κατά την διάρκεια των δρομολογίων τους συχνά έχουν γίνει μάρτυρες σοβαρών επεισοδίων, καβγάδων, πετροπόλεμου, ενώ ορισμένοι απ΄ αυτούς έχουν δεχτεί και πυροβολισμούς.
Ακόμα και περιπολικά επιστρατεύθηκαν προκειμένου να συνοδεύσουν τα λεωφορεία στα «δύσκολα» δρομολόγια, με πιο πρόσφατο περιστατικό αυτό στη γραμμή 805 του Ασπροπύργου όπου οι οδηγοί λεωφορείων είχαν δεχτεί επιθέσεις από αγνώστους.