Τον Δεκέμβριο αναμένεται να παραδοθεί στο επιβατικό κοινό ο σταθμός του Μετρό στην Αγία Παρασκευή.
Παράλληλα, αποφασίσθηκε η επέκταση του δικτύου μέσω της γραμμής 4 σχεδόν σε όλη την Αττική. Σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών, Δημήτρη Ρέππα και με βάση τον επικαιροποιημένο σχεδιασμό, το συνολικό μήκος της γραμμής είναι 33 χιλιόμετρα, θα έχει 29 σταθμούς και το συνολικό κόστος εκτιμάται σε 3,3 δισ. ευρώ.
Η πρώτη επέκταση που αναμένεται να δημοπραττηθεί μέσα στο 2012, θα ξεκινά από το Άλσος Βεϊκου και μέσω περιοχών του κέντρου, όπως Γαλάτσι, Κυψέλη, Δικαστήρια, Εξάρχεια θα φτάνει στον Ευαγγελισμό.
Αργότερα, από εκεί θα διακλαδώνεται προς το Παγκράτι, τον Βύρωνα και θα καταλήγει στην περιοχή του Υμηττού το ένα κομμάτι, ενώ το άλλο θα περνά από περιοχές όπως Φάρο Ψυχικού, Φιλοθέη, Σίδερα Χαλανδρίου, Ολυμπιακό Στάδιο, Μαρούσι και θα καταλήγει Λυκόβρυση.
Παράλληλα, αποφασίσθηκε η επέκταση του δικτύου μέσω της γραμμής 4 σχεδόν σε όλη την Αττική. Σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών, Δημήτρη Ρέππα και με βάση τον επικαιροποιημένο σχεδιασμό, το συνολικό μήκος της γραμμής είναι 33 χιλιόμετρα, θα έχει 29 σταθμούς και το συνολικό κόστος εκτιμάται σε 3,3 δισ. ευρώ.
Η πρώτη επέκταση που αναμένεται να δημοπραττηθεί μέσα στο 2012, θα ξεκινά από το Άλσος Βεϊκου και μέσω περιοχών του κέντρου, όπως Γαλάτσι, Κυψέλη, Δικαστήρια, Εξάρχεια θα φτάνει στον Ευαγγελισμό.
Αργότερα, από εκεί θα διακλαδώνεται προς το Παγκράτι, τον Βύρωνα και θα καταλήγει στην περιοχή του Υμηττού το ένα κομμάτι, ενώ το άλλο θα περνά από περιοχές όπως Φάρο Ψυχικού, Φιλοθέη, Σίδερα Χαλανδρίου, Ολυμπιακό Στάδιο, Μαρούσι και θα καταλήγει Λυκόβρυση.